ELEKTROCENTRÁLY > HONDA
Elektrocentrála Honda ECT 7000 G
|
|||||||
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují robustní, výkonnou a spolehlivou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a všech ostatních třífázových spotřebičů. Tato spolehlivá a dostatečně výkonná třífázová elektrocentrála ECT 7000G má odolnou konstrukci, spolehlivý motor a mimořádně odolný alternátor. Máme tak schopnost dodávat maximální výkon pro napájení třífázových spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Elektrocentrála ECT 7000G: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu. NEJPRODÁVANĚJŠÍ OD ROKU 1998 Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) je osvědčenou stálicí pro ryzí profíky. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod. se za roky prodeje stala vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály.Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. TECHNICKÉ PARAMETRY Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) 97 Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 800 x 550 x 540 Startování Ruční Elektrický výstup 400V / 230V / 50Hz Maximální výkon (VA) 7000 / 4000 Technologie regulace el.výstupu Indukční trafo Objem palivové nádrže (litrů) 6,2 Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 3 Model motoru Honda GX 390 Suchá hmotnost (kg) 79 Třída krytí IP 23 Garantovaná hladina hluku - dB(A) 97 Systém zapalování Digitální CDI s proměnným předstihem Vrtání a zdvih (mm) 88 x 64 Typ elektrocentrály Jednofázový / Třífázový Chlazení Nucené vzduchem Jmenovitý proud (A) 10,2 / 17,4 Jmenovitá frekvence (Hz) 50 Jmenovité napětí (V) 230 / 400 Jmenovitý výkon (VA) 4000 / 6500 Zdvihový objem (cm3) 389 Objem olejové náplně (litrů) 1,1 Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) 3000 |
|||||||
DALŠÍ ZBOŽÍ ZE STEJNÉ KATEGORIE |
|||||||
Máte nějaký dotaz k tomuto výrobku? Využijte formuláře vpravo. |